وبلاگicon
بزرگترين مركز تفريح و سرگرمي
 
بزرگترين مركز تفريح و سرگرمي
پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 18:15 ::  نويسنده : احسان باكفايت

xp

در اين وضعيت شما بايد ابتدا سيستم را از طريق CD-ROM راه اندازي كنيد. بسته به نوع سيستم تان بايد درايو راه انداز سيستم خود را از هارد به CD-ROM تغيير دهيد.

در Mother Board هاي جديد گزينه اي با نام Boot وجود دارد كه مي توانيد آن را انتخاب كنيد . سپس با فلش هاي جهت دار بر روي گزينه اول رفته و كليد Enter را فشار دهيد. از ليست نمايان شده CD-ROM را انتخاب كنيد . برخي از Mother Board ها در اين قسمت نام CD-ROM شما را نشان مي دهند. مثلاً اگر شما از مدل ASUS استفاده مي كنيد اين نام را مشاهده خواهيد كرد. در صورتي كه در گزينه هاي پائيني نام CD-ROM شما انتخاب شده است مي توانيد با استفاده از كليد هاي “+” يا “-“ صفحه كليد ترتيب قرار گيري آنها را تغيير دهيد. توجه داشته باشيد كه براي نصب ويندوز حتماً بايد CD-ROM در اولين گزينه قرار گيرد.

در سيستم هاي قديمي تر Boot سيستم ...



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 18:11 ::  نويسنده : احسان باكفايت

                    

1- Windows 1.0 با دو سال تأخیر در تاریخ 20 نوامبر سال 1985 عرضه گردید و ملزومات سخت افزاری آن 256 کیلوبایت حافظه RAM، سیستم عامل DOS 2.0 و دو درایو فلاپی بودند.

2- قیمت تک فروشی Windows 1.0 به ارزش امرزوی تقریباً 177 دلار بود درست معادل قیمت (Windows XP Home).

3- مایکروسافت یک بسته تبلیغاتی حاوی یک شیشه شور و یک دستمال را برای اعلام عرضه Windows 1.0 توزیع کرد، البته دو سال بیش از عرضه واقعی این محصول.

4- اگر انتخاب با بیل گیتس بود، نام Interface Manager 7 یاVista Interface Manager چندان منطقی بوده باشند.

5- هنگامیکه ویندوز ویستا عرضه گردید، مایکروسافت در ...



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 18:4 ::  نويسنده : احسان باكفايت

. لبخند جذابتان می کند:
همه ما به سمت افرادی که لبخند می زنند کشیده می شویم. لبخند یک کشش و جذبه فوری ایجاد می کند. دوست داریم نسبت به آنها شناخت پیدا کنیم.

. لبخند حال و هوایتان را تغییر می دهد:
دفعه بعدی که احساس بی حوصلگی و ناراحتی کردید، لبخند بزنید. لبخند به بدن حقه می زند .


. لبخند مسری است :
لبخند زدن برایتان شادی می آورد. با لبخند زدن فضای ...



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 18:2 ::  نويسنده : احسان باكفايت

قلب

در ظاهر وقتی به بدن انسان نگاه می ‌کنیم همه چیز متقارن و قرینه به نظر می ‌رسد، اما در داخل بدن چطور؟ بعضی از ارگان‌ ها در بدن تک هستند. سوالی که ذهن بسیاری از محققان را به خود جلب کرده این است که چرا برخی از اندام‌ های مهم بدن مثل قلب در سمت چپ قرار گرفته‌اند، حال آنکه طبیعت به ‌طور کلی جهت راست را می‌ پسندد؟

ما به عنوان مثال دو دست، دو پا، دو گوش، دو چشم، دو شش و دو نیم ‌کره مغز داریم، اما یک دهان، یک قلب، یک معده و یک کبد داریم.

تا به حال به این موضوع توجه کرده‌اید که چرا مثلا بینی و دهان ما در وسط قرار گرفته ‌اند، ولی قلب در سمت چپ و کبد در سمت راست است؟

جنین در اوایل بارداری شکلی ...




ادامه مطلب ...

كمپاني

تاکنون نام چند کمپاني به گوش شما خورده است؟ شايد برايتان جالب باشد که بدانيد اسامي کمپاني هاي بزرگ از کجا آمده و چه ريشه اي دارد.

Yahoo؛ در کتابي که Jerry Yang و David Filo موسسان ياهو خوانده بودند (کتاب سفرهاي گاليور نوشته Jonathan Swift) انسان هاي عريان اوليه و زشت را «ياهو» معرفي کرده بود و موسسان ياهو نيز چون خود را همانند ياهوهاي ياد شده در آن کتاب مي دانستند اين اسم را انتخاب کردند.

 :Google گوگل در رياضي نام عدد بزرگي است، به معني عدد 1 که 100صفر جلوي آن باشد ...



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 17:54 ::  نويسنده : احسان باكفايت

افزايش عمر

دانشمندان توانسته اند به فرمولی دست پیدا کنند که نشان می دهد چه عاداتی در زندگی سبب افزایش طول عمر می شوند و چند سال به عمر ما می افزایند.

پژوهشگران دانشگاه هاروارد طی 60 سال بر گروهی 600 نفری نظارت کرده و در نتیجه موفق شدند چند عامل مهم در رفتار افراد را تعیین کنند که بر طول عمر تاثیر بسزایی دارند.

طبق نتایج این پژوهش ها، افراد خوشبخت که پول قرض نمی گیرند، بیشتر عمر می کنند تا افراد بدبین. همچنین افرادی که شکلات دوست دارند، افراد دیندار و سبزی خواران نیز عمر طولانی تری دارند.

پژوهش های اخیر نشان دادند که افراد دارای زندگی سالم چند سال بیشتر زندگی می کنند.

 برای اینکه 2 سال بیشتر زندگی کنید:

شکلات بخورید. تحقیقات نشان می دهند ...



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 17:49 ::  نويسنده : احسان باكفايت

مغز آلبرت انشتین همواره یکی از موضوعات جالب برای تحقیق و مطالعه دانشمندان بوده است. زیرا وی یکی از سرشناسترین نوابغ قرن بیستم شناخته می شود.
هفت ساعت پس از مرگ آلبرت در سال ۱۹۵۵، مغز آلبرت بدون اجازه از خانواده اش توسط Thomas Stoltz Harvey بیرون آورده شد.”هاروی” مغز آلبرت را به خانه اش برد و آنرا داخل یک ظرف شیشه ای دهان گشاد نگهداری کرد، هر چند او بعد بدلیل انجام این کار از محل کارش که مخصوص تشریح اجساد بود اخراج شد.

چند سال بعد،”هاروی” از Hans پسر بزرگ آلبرت برای مطالعه و بررسی مغز پدرش اجازه گرفت و تکه‌هائی از مغز آلبرت را برای دانشمندان مختلف در سرتاسر دنیا فرستاد. یکی از این دانشمندان به نام Marian Diamond که در دانشگاه UC Berkeley بود. او با مطالعه قسمتی از مغز آلبرت متوجه شد که در مغز او در مقایسه با یک شخص نرمال، بطور قابل توجهی سلولهای گلیال که مسئول ترکیب کردن و مرتب کردن اطلاعات هست وجود دارد.
در مطالعه دیگر پروفسور ساندرا ویتسون فهمید که مغز آلبرت دارای کمبود یک چین خاصی از مغزش است که شکاف
Sylvian نامیده می‌شود. ویتلسون مشاهده کرد که این استخوان بندی غیر معمول به اعصابها در مغز آلبرت اجازه می‌دهد که بهتر با دیگران رابطه برقرار کند. نتایج مطالعه دیگری نشان می‌داد که در مغز آلبرت، بزرگی آویختگی جداری زیرین که اغلب درگیر توانائی‌های ریاضیات هست، بیشتر از انسانهای معمولی بود.

پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 17:45 ::  نويسنده : احسان باكفايت

امروزه بازار موبایل تنوع زیادی دارد. سازندگان سعی در ساخت محصولاتی دارند که بتواند همه نیازهای کاربران را رفع کند. موبایل‌ها به اینترنت وصل می‌شوند، با کیفیت دوربین‌های دیجیتالی عکس می‌گیرند، با کیفیت عالی صدا و ویدئو را پخش می‌کنند و... و هر روز علاوه بر اینکه امکانات قبلی پیشرفته‌تر می‌شود ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی به آنها اضافه می شود.

شرکت سنگاپوری Ephone اقدام ...



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 17:40 ::  نويسنده : احسان باكفايت

نماز

گروهي از نويسندگان مسلمان، كوشيده‌اند، در حركات حين نماز اعم از قيام و قنوت و ركوع و سجود جنبه‌هايي از نرمش عضلاني و ورزش بدني را بجويند و آن را با نرمش‌هاي متداول ديگر كه منجر به استراحت و آمادگي عضلاني مي‌شوند، مقايسه كنند.

اما ديدگاه ما به آرامش عضلاني ناشي از نماز، از دريچه ديگري است. دانش پزشكي امروزه، به اثبات رسانده است كه اگر شخصي در ساعت حدود 10 شب بخوابد و حدود ساعت 5 صبح از خواب بيدار شود (يعني حدود 7 ساعت خواب) در ساعت حدود 1 بامداد، در بدن او ...



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 17:36 ::  نويسنده : احسان باكفايت

كاربران لپ‌تاپ جلوگيري از اتفاقاتي مانند برگشتن ظرف آب، چاي يا ساير مايعات روي لپ‌تاپ تقريبا سخت است، زيرا لپ‌تاپ‌ها به دليل خاصيت حمل و نقل آساني كه دارند بيشتر در معرض اين اتفاق يا آسيب‌هاي محيطي قرار مي‌گيرند.
پس اگر بر حسب اتفاق يك فنجان چاي يا ليواني نوشيدني روي لپ‌تاپ شما ريخت به نكات زير توجه كنيد.
1 - بلافاصله سيم لپ‌تاپ را از برق کشيده و باتري آن ‌را خارج کنيد.
2 - تمامي کابل‌ها و اتصالات را از لپ‌تاپ جدا كنيد. سپس لپ‌تاپ را سر و ته کنيد و آنقدر به اين حالت نگهداريد تا همه مايعي که داخل آن شده، خارج شود.
3 -مراقب باشيد که مايعات به ال‌سي‌دي نرسد و هيچ تماسي ...



ادامه مطلب ...
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 211
بازدید کل : 52444
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

این صفحه را به اشتراک بگذارید

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید