وبلاگicon
بزرگترين مركز تفريح و سرگرمي
 
بزرگترين مركز تفريح و سرگرمي

دست چپ

تحقیقات جدید دانشمندان دانشگاه ملی استرالیا‌ ‌ نشان می‌دهد افراد چپ دست در هنگام انجام بازی‌های‌ ‌رایانه‌ای و حركات ورزشی، سریعتر از راست دست‌ها فكر می‌كنند.

به نقل از بی‌بی‌سی‌نیوز، محققان استرالیایی با اندازه‌گیری سرعت واكنش داوطلبان به روشن شدن نقاطی نورانی در طرف راست و‌ ‌نیز چپ یك شكل، سرعت انتقال اطلاعات میان دو نیمكره مغز ۸۰ شركت كننده در این آزمون را بررسی كردند.
همچنین در آزمونی دیگر عملكرد داوطلبان در زمینه تشخیص حروف مشابه در طرف‌ ‌راست و چپ یك نمایشگر را بررسی كردند. این عمل به استفاده از هر دو نیمكره مغز به‌ ‌طور هم زمان نیاز دارد.

مقایسه نتایج این دو بررسی نشان می‌دهد تاخیر در‌ ‌انتقال اطلاعات در نیمكره چپ و راست مغز كه در آزمایش اول شناسایی شده بود، بر‌ ‌عملكرد این افراد در هنگام ...



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 17:29 ::  نويسنده : احسان باكفايت
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

احتمالا تا به حال نام دوربین عکاسی یکبار مصرف و شاید هم تلفن همراه یک بار مصرف را شنیده یا از آن استفاده کرده اید اما آیا می توانید این تصور را کنید که روزی لپ تاپ های یکبار مصرف را هم در بازار ببینید؟ روزی که به یک کامپیوتر قابل حمل برای کاری نیاز مبرم دارید و به سادگی و با قیمتی پایین یکی را تهیه کنید.
Je Sung Park بر اساس ایده و طرحی که ارایه داده این امر را محقق کرده و جالب است بدانید جنس بدنه این لپ تاپ از خمیر کاغذهای بازیافتی می باشد و تمام اجزاء آن قابل بازیافت می باشد که می توان بعنوان یک رایانه دوستدار طبیعت از آن یاد کرد. حال باید دید با این شتاب تکنولوژی کی شاهد تولید انبوه و به قول معروف به فعلیت درآمدن این طرح خواهیم بود.

 

پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 17:27 ::  نويسنده : احسان باكفايت
گروه اینترنتی پرشین استار |
www.Persian-Star.org

شاید لقب امن ترین فلش مموری دنیا از نگاه فنی برای این طرح درست نباشد، اما می توانیم بگوییم که این یکی از طرح های جالب و خلاقانه برای فلش مموری محسوب می شود. ‏البته اگر با دقت باشید، متوجه می شوید که هنگام باز کردن قفل، اتصال به پورت یو اس بی آسان نخواهد بود. مگر اینکه میله فلزی به طور کامل با کلید از بدنه جدا شود. ‏

پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 17:26 ::  نويسنده : احسان باكفايت
 
یک لپ‌تاپ برای صاحبش کاربردهای متفاوتی دارد، می‌تواند یک مرکز سرگرمی و بازی باشد، درگاهی برای دسترسی به وب و اینترنت و یا ابزاری برای انجام کارها و پروژه‌های مختلف در داخل و خارج از خانه. از اینها که بگذریم لپ‌تاپ ها انصافاً یک سخت‌افزار گران قیمت محسوب می‌شوند .
مسلماً بهتر است قبل از هر چیز مراقب باشیم تا کسی لپ‌تاپمان را سرقت نکند ولی اگر این اتفاق افتاد چه باید کرد؟ می‌توانیم در مقابل احتمال دزدیده شدن آمادگی داشته باشیم و در صورتی که لپ‌تاپمان به سرقت رفت آنرا ردیابی کنیم. یک مجموعهء نرم‌افزاری با نام Prey وجود دارد که شما را قادر میسازد لپ‌تاپ به سرقت رفتهء خود را به صورت کنترل از راه‌دور مانیتور نموده، از نمایشگرش هنگامی که سارق مشغول کار با آن است اسکرین‌شات گرفته، با وب کمش تصویر چهرهء سارق را ضبط کنید و با توجه به محل اتصال لپ‌تاپ به اینترنت محل استقرار احتمالی سارق را پیدا کنید و با یک گزارش نسبتاً کامل و حسابی به سراغ پلیس بروید و بخواهید دزد را بیابد. خوشبختانه Prey کدباز و رایگان است اما بد نیست ببینیم چگونه می‌توان از آن استفاده نمود.

 

پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 17:17 ::  نويسنده : احسان باكفايت

7d58968b8983a0392d131a3cbb969e07 کپی هایی سینمایی و ناشیانه در
ایران+تصاویر

کپی برداری هم حد و مرزی داره ، نه دیگه در این حد!

زمانی ما ایرانی ها ادعا داشتیم که هنر نزد ما ایرانی ها است و بس؛ ولی حالا با دیدن این کپی برداری های ناشیانه به این نتیجه می رسیم که همه آن گذشته و تاریخ و فرهنگ داستانهای قشنگی بود در کتابهای تاریخ دوران مدرسه… و انگار نه انگار که در قرن ۲۱ هستیم و میتوان به راحتی با یک سرچ اینترنتی به اصل این طرح ها دسترسی یافت! طراحان محترم؛ لطفا برای مردم کمی شعور قائل شوید...
 



ادامه مطلب ...

محققان موسسه فناوری ماساچوست در حال ساخت یک عینک هستند که می‌تواند تفکرات فرد مقابل را آشکار کند. 

 فهمیدن افکار
دیگران با استفاده از عینک‌های پرتو ایکس

این عینک که «پرتوایکس اجتماعی» نام دارد از یک دوربین داخلی برخوردار بوده که به نظارت بر حالات صورت افراد دیگر پرداخته و این داده‌ها را با ۲۱ حالت شناخته شده انتقال احساس مطابقت می‌دهد. 



ادامه مطلب ...

 

ترسناک‌ترین ترن هوایی جهان با سرعت ۱۶۰
کیلومتر بر ساعت در ژاپن + فیلم

ترسناک‌ترین ترن هوایی جهان با سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت در ژاپن

اگر شما به این زودی‌ها قصد سفر به ژاپن را دارید و البته مشکل قلبی هم ندارید به شما توصیه می‌کنیم حتما به پارک تفریحی کوهستانی فوجی‌کیو سر بزنید چرا که یک جاذبه توریستی ویژه در آن قرار دارد. 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 16:58 ::  نويسنده : احسان باكفايت

یک
کامیپوتر در
اندازه سیب!

کوچکترین کامپیوتر رومیزی دنیا که مکعبی به ابعاد تقریبی پنج سانتی‌متر است از لینوکس قدرت میگیرد.‏ 

مشخصات این کامپیوتر جذاب عبارت هستند از ...



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 13:40 ::  نويسنده : احسان باكفايت
پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 13:36 ::  نويسنده : احسان باكفايت

10
150x150 تصاویر از ساخت ماکت بناهای معروف با خلال دندان1 150x150 تصاویر از ساخت ماکت
بناهای معروف با خلال دندان

سی و هشت ساله، تا کنون مدل بناهای معروفی از جهان را با خلال دندان ساخته است.



ادامه مطلب ...
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 206
بازدید کل : 52439
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

این صفحه را به اشتراک بگذارید

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید