وبلاگicon
 
بزرگترين مركز تفريح و سرگرمي
سه شنبه 8 شهريور 1398برچسب:, :: 12:42 ::  نويسنده : احسان باكفايت

 

         

 


       به این وبلاگ خوش آمدید. امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری كنید نظر یادتون نره این وبلاگ با تمام وبلاگ ها و سایت ها حاضر به تبادل لینک و بنر است. فقط کافیست بنر این وبلاگ را در وب خود كپي كنيد و اطلاع دهيد تا ما وب شما را با نام دلخواه لینک کنيم . با تشکر : احسان باکفایت


 
بنر وبلاگ :



به روز بودننایت اسکین


لينك دوستان :

 

 

khaf1372 





نظرات شما عزیزان:

آهو
ساعت8:50---22 مهر 1390
سلامآقا احسان افتخار تبادل لینگ با من را میدهی خوشحال میشم با شما تبادل لینگ کنم.

آهو
ساعت8:37---22 مهر 1390
واقعا بعضی زیبایی ها هستن که قابل وصف نیستن عبارات و کلماتی که شما به کار بردین از همین زیبایی هاست.تبریک خیلی زیباست.راستی سلام
دوست عزیز به من هم سری بزن نظر یادت نره.

منتظر حضور سبزت هستم.


حسین
ساعت18:06---10 شهريور 1390
سلام من بدلیل بالا رفتن حجم وبم دیگه تبادل بنر انجام نمی دم

حالا مختاری می تونی بنرمو برداری در ضمن این بنر من نیست بنرم سمت راسته

بای
پاسخ:اشكالي نداره حذف مي كنم


محمد
ساعت17:58---10 شهريور 1390
منو لینک کن بنرمم بذار منم بنرتو میذارم لینکتم میکنم

منتظرمپاسخ مدير : آدرس رو درج كنيد


محمد
ساعت22:41---9 شهريور 1390
سلام دوست عزیز وب جالبی داری ام حیف نیست ازش کسب درآمد کنی این لینک بهت میدم برو ثبت نام کن خوبه

http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=11277

به منم سر بزن نظر هم یادت نره

www.parsa74.loxblog.com

روی تبلیغات زیر مطلب هام هم کلیک کن تا من خوشحال بشم

راستی بنری تو وبم ساختم اگه خواستی بیا ببین در مورد اونم نظر بده لینکشم گذاشتم خواستی بذار تو وبلاگت اگه با تبادل لینک موافقی منو لینک کن تامنم تو رو لینک کنم

منتظر حضور گرمت تو وبم هستم



رايموند باغوميان
ساعت13:31---8 شهريور 1390
سلام سايت رايموند باغوميان جديدترين مطلب را اضافه كرده است.موضوع مطلب (هاستنيگ)خوشحالم به من سر بزنيد
راستي وبلاگ راتبديل به سايت كن ودامنه بگيريد يا هاست بگيريد با قسمت خيلي ارزان با پرداخت ساليانه ويا قالب سايت سفارش دهيد خوشحالم به من سر بزنيداماده تبادل لينك هستيمدرضمن روي تبليغات هم كليك كن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 216
بازدید کل : 52449
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

این صفحه را به اشتراک بگذارید

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید